Terms and conditions

Handelsbetingelser og abonnementsbetingelser

Produkter og tjenester udbydes af:

AdminHero - v/Sarah Eskildsen-Mortensen (CVR: 41743727)
Tårnvænget 48
3300 Frederiksværk

Kontakt mig på sarah@adminhero.dk.

Produkter i AdminHero kan være

  • Digitale produkter såsom onlinekurser, -workshops og -medlemskaber
  • 1 til 1 hjælp på timebasis i form af løse timer afregnet bagud, klippekort for en fast mængde timer eller månedlige fastprisaftaler via abonnement
  • Fysiske workshops

Digitale produkter

Produkterne bliver leveret digitalt via e-mail. Alle digitale produkter er som udgangspunkt kun til eget brug, det må ikke videredistribueres, kopieres eller på anden måde deles, med mindre det er aftalt direkte med mig.

Produkter kan købes med både VISA, Mastercard og Dankort.

Alle priser er i danske kroner eks. moms. med mindre andet er angivet.

Der er 14 dages returret på onlinekurser. Hvis du fortryder dit køb inden 14 dage, så kontakt mig på sarah@adminhero.dk og du vil få alle pengene tilbage. Fortrydelsesretten bortfalder såfremt evt. digitale produkter er blevet downloadet eller der er set mere end 25% af kurset.


Digitale Abonnementer og medlemskaber

For abonnementer og medlemskaber gælder at prisen, som oplyst på produktsiden, automatisk bliver trukket for hver abonnementsperiode. Kvittering for trækket tilsendes per email. Du modtager en email med bekræftelse på din abonnementstilmelding efter indgåelse af abonnementet.

Du kan når som helst opsige dit abonnement ved at skrive til sarah@adminhero.dk, eller ved at logge ind på din konto og selv stoppe abonnementet. Opsigelsen er øjeblikkelig, og efter opsigelsen vil der ikke blive faktureret eller trukket yderligere. Allerede udsendte fakturaer skal dog stadig betales.

Ønsker du at ændre det kort abonnementet trækkes på gøres dette ved at klikke på det link, der står i hver faktura.


1 til 1 hjælp

Ved køb af 1:1 ydelser og hjælp aftales opgaverne direkte med AdminHero enten på mail, ved møder eller telefonopkald. Ved behov opretter AdminHero et Trello board til at holde overblik og kunne koordinere opgaverne.

1 til 1 support samarbejder kan være baseret på:

  • Ad hoc timebasis
  • Klippekort
  • Fast månedlig aftale

Ad Hoc opgaver bliver løbende registreret og faktureres minimum én gang om måneden, med mindre andet aftales. Den til gældende timepris fremgår af hjemmesiden på www.adminhero.dk/priser - med mindre anden pris skriftligt aftales.

Klippekort er gældende mellem 3 til 6 måneder fra købsdato (afhængigt af antal købte timer) og kan ikke delvis refunderes. Klippekort købes inden opstart af samarbejde. AdminHero gør opmærksom på, når det er tid at købe et nyt klippekort.

Faste månedlige aftaler og abonnementsordninger er baseret på at AdminHero blokerer et bestemt timeantal til dine opgaver pr måned, timer skal som udgangspunkt bruges i den pågældende måned og bortfalder hvis de er ubrugt - med mindre andet aftales.

Ansvar og ansvarsbegrænsninger



Alle rettigheder til kurser, workshops, events samt digitale produkter tilhører AdminHero - Din Administrative Superhelt.